Η μέθοδος που προτείνεται εδώ, βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν τη σχέση κειμένου και εικόνας στις έντυπες διαφημίσεις αλλά και τη σχέση ήχου, λόγου και εικόνας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Έτσι, καταλαβαίνουν τι είναι αυτό που κάνει μια διαφήμιση ελκυστική και μαθαίνουν να ξεχωρίζουν με διορατικότητα τα στοιχεία εκείνα τα οποία προσφέρουν πληροφορία από τα στοιχεία εκείνα που καθιστούν ένα διαφημιστικό μήνυμα ελκυστικό.
Εγχειρίδιο για το δάσκαλο
Δραστηριότητες