Το μάρκετινγκ της τρέλας – Εμπόριο ψυχικών ασθενειών

Ντοκιμαντέρ που, παρά τις όποιες υπερβολές του, ασκεί τεκμηριωμένη κριτική σε σκοτεινά σημεία της ψυχιατρικής…

Αλήθεια, κατά πόσο εφευρίσκονται ορισμένες φορές επιστημονικά δεδομένα για να στηρίξουν τη χειρονομία του διαχωρισμού σε «κανονικούς» και «τρελούς», η οποία γίνεται εν τέλει όχι από επιστήμονες, αλλά από τους ισχυρούς της κοινωνίας;

Advertisements

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s