Το ίδιο σενάριο με διαφορετικό κάθε φορά πρωταγωνιστή. Ποιες οι αντιδράσεις των περαστικών γύρω; Ένα ενδιαφέρον κοινωνικό πείραμα, που μας δείχνει τη διαφορά που μπορεί να έχει το φύλο στη συμπεριφορά και την κρίση των γύρω μας γύρω από την έννοια της βίας.
Οι περισσότερες διαφημίσεις κατά της ενδοοικογενειακής βίας περιέχουν τις γυναίκες ως θύματα και τους άνδρες ως θύτες. Όμως αυτό το νέο σποτ από τον οργανισμό ManKind Initiative στη Βρετανία, μας λέει πως οι γυναίκες δεν είναι οι μόνες που υποφέρουν. Όπως αναφέρει, το 40% των θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας στη Βρετανία είναι άνδρες.
Πηγή: Videoman