Η πρώτη διαδραστική αφίσα ενάντια στην φτώχεια

Η χρησιμότητα του «κοινωνικού design» έχει πολλές φορές συζητηθεί στο παρελθόν.
Ακόμη περισσότερες φορές έχει συζητηθεί η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης ως μέσου προώθησης σκοπών κοινωνικού, και όχι μόνον, ενδιαφέροντος.
«Καλό είναι να ευαισθητοποιούμε το ευρύ κοινό», λένε πολλοί, «όμως τι απτό αντίκτυπο έχουν οι διάφορες δράσεις στην πραγματικότητα των ανθρώπων;»

Και να που η απάντηση ήλθε από τους δημιουργούς της γερμανικής Kolle Rebbe, οι οποίοι συνέλαβαν και πραγματοποίησαν μια πρωτότυπη δράση, που απέφερε άμεσα αποτελέσματα:
Ουσιαστικά, ενέταξαν δύο οθόνες κι ένα μηχανισμό ανάγνωσης πιστωτικών καρτών μέσα σε μια διαδραστική αφίσα (η οποία τοποθετήθηκε σε αεροδρόμια) και προσκάλεσαν το κοινό να «ταΐσει» οικογένειες στο Περού ή να «απελευθερώσει» από τα δεσμά τους παιδιά στις Φιλιππίνες.

Misereor

Στην πράξη, κάθε φορά που κάποιος περνούσε την πιστωτική του κάρτα δώριζε δύο ευρώ για τους σκοπούς της φιλανθρωπικής οργάνωσης Misereor και έβλεπε την κίνησή του να έχει ορατό αποτέλεσμα (έκοβε μια φέτα ψωμί ή τα δεσμά από τα χέρια ενός παιδιού).

Επιπλέον, η όλη δράση φιλοδοξούσε να έχει και επαναλαμβανόμενο αποτέλεσμα: Όταν ύστερα από κάποιες μέρες οι δωρητές λάμβαναν το λογαριασμό της κάρτας τους, σε αυτόν υπήρχε ενημέρωση σχετικά με το πώς θα μπορούσαν, σε περίπτωση που το επιθυμούσαν, η δωρεά τους να αποκτήσει μόνιμο χαρακτήρα, με δύο (ή περισσότερα) ευρώ να δωρίζονται κάθε μήνα σε κοινωφελείς σκοπούς.

Πηγή: +design

Advertisements

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s